نام کاربری         فراموشی کلمه عبور
   
اخبــار
1    2   

نوروز 90 مبارک

نوروز 90 مبارک

آجیل و خشکبار برای سلامتی بدن مفیدند

بر اساس آخرین پژوهش‌ها، آجیل و مغزها مانند فندق، گردو، پسته نقش مهمی در تامین سلامتی بدن ایفا می‌کنند...

یک رژیم غذایی برای پیشگیری ازسرطان و آلزایمر

متخصصان علوم پزشکی و تغذیه در دانشگاه آلاباما تاکید کردند یک رژیم غذایی اپی ژنتیک با استفاده از ترکیبات خاص غذایی و خوراکی می‌تواند از بروز سرطان و آلزایمر جلوگیری کند.

سه نکته کلیدی برای کاهش وزن

سه نکته کلیدی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید به وزن مطلوب خود برسید.

آبمیوه های تیره شفابخش ترند

مححققان میگویند: آب سیب تیره ،چهار برابر بیشتراز آب سیب شفاف از ابتلا به سرطان وبیماری‌های آب میوه های تیره شفاف از ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی می کاهد.

خوردن آب کافی سالم در طول سفر

خوردن آب کافی سالم در طول سفر از بروز بیماری سفر "یبوست" جلوگیری می‌کند

چای را با شیر مخلوط نکنید

بررسی‌های بسیاری نشان داده‌اند که چای برای سلامتی قلب مفید است، اما یک پژوهش جدید در آلمان بیانگر ان است که اضافه‌کردن شیر به چای این منافع را از بین می‌برد.

یک فنجان چای قدرت مغز را افزایش می دهد

پزشکان در آزمایشات جدید خود دریافته‌اند که نوشیدن یک فنجان چای در عین حال که قدرت مغز را افزایش می‌دهد به کاهش خستگی، افزایش هوشیاری و نیز بهبود عملکرد و بازده مغز نیز کمک می‌کند.

آشنایی با روش تهیه دسر کرم کارامل نارگیلی

موادلازم برای هشت نفر: شکر: یک و نیم پیمانه خامه غلیظ: ‌یک و یک چهارم پیمانه

آشنایی با روش تهیه دسر ترایفل

دسر ترایفل یک دسر انگلیسیه که می‌توان گفت از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین دسرهای دنیاست.

طرز تهیه اسموتی مخلوط میوه با نعنا

اسموتی مخلوط میوه با نعنا، انتخاب خوبی برای صبحانه، مخصوصا برای کودکان خواهد بود.

بامبو فقط برای تزئین نیست

با این که بامبو یک گیاه بومی آسیا می باشد اما امروزه در سرتاسر نقاط دنیا می توان آن را به راحتی پیدا کرد. بامبو علی رغم قد بسیار بلندی که دارد به عنوان یک درخت در نظر گرفته نمی شود؛ در حقیقت این گیاه . . .

رژیم‌ غذایی غیرعلمی موجب ریزش مو و كاهش بینایی می‌شود

یك متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی غیرعلمی موجب پوكی استخوان، ریزش مو، ریختن دندان، كاهش بینایی و ضعف اعصاب می‌شود.

مصرف آبلیمو همراه با غذا جذب آهن را افزایش می‌دهد

مصرف آبلیمو و آب‌نارنج همراه با غذا جذب آهن را افزایش می‌دهد... برای پیشگیری از كم خونی فقر آهن در دوران بارداری به زنان باردار توصیه می‌شود كه منظم و روزانه مكمل آهن را از هفته شانزدهم بارداری تا 3 ماه پس از زایمان مصرف كنند.

مصرف رازیانه برای رفع چین و چروك صورت مفید است

یك متخصص تغذیه گفت: مصرف رازیانه برای سلامت پوست و رفع چین و چروك پوست صورت مفید است و موجب شادابی و طراوت بخشیدن به چهره‌های خسته و گرفته می‌‌شود.
1    2   
پشتیبانی آفلاین است
تمامی محتوا و لوگوهای استفاده شده در این سایت، ثبت شده می باشند . هرگونه کپی برداری از خدمات، محتوا و لوگو موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

استفاده از این وب سايت بدین معناست که شما حریم شخصی کاربران و قوانین سایت را بطور کامل خوانده و پذیرفته اید.

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی